BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

Thursday, July 23, 2009

tag dr kucen btine..

1. Ape perasaan anda sekarang?
gumbire...cz kucen btine tlg shaye syetel prob..wahaha..~thnx pkcik~

2. Saya nak makan?
char kuew tiow....~eh, btol ke eja cmnih..hak3..bia la~
pastu nk mkn piza hut..nyam3..!!!~lapa neh~
oit kucen btine...dgr x nih..=)

3. Saya tak suka?
+ ntah la...cz sume suke..
+ hmm...tataw la...cz character shaye pelik ckit..
+ mnde2 berair x mnt..~tp air mnt la~ muehehe

4. Impian saya?
+almk..subjktif nye..
specify r ckit..cth nye cmnie...
>>dlm idop...
----->nk b`krjaye...kje kt area hosp...mnt bidang prubatan but xsmestinye doc...

>>dlm b`kuarge..
----->nk de kje ttp dlu...pastu de umh sndri..de knderaan sndri..bwu kawen..ngeeEe~

>>dlm semasa...
-----> wt shume hepi dgn shaye..xknl pon xpe..gelak je laa ssh cgt pon...wahaha(^.^)

5. Haiwan yang saya tak suka?
nape tnye yg x suke..??? tnye la yg suke..kamben btol..!!

6. Saya harapkan?
shume yg di impi + rncang mostly kne..
mesyti besh neh...

7. Jika boleh putarkan masa?
huih... jgn..!! bhaye.. cz bnyk dosa da wt dlu..nnt da putar..
dosa dlu kire double..
makaih.. parah nk byr lek tu..tp besh gk..
mcm2 ley mkn...
hehehe

8. Saya pada 10 tahun akan datang?
still muazzam..karakter mayb tkr..insyaALLAH da kje..
tu r kot..ntah..ape yg kompem..masyeh baek mcm skrg..
miahaha

9. Handphone saya adalah sebuah?
alt komunikasi la...pe pelik cgt soklan nih..handphone pon tataw ke..??
cian btol..hehe..nape..??handphone u all 2 akuarium ke..???
ke ank batu nk tumbuk smbal..??
ngeh3!!

10. Saya pernah bercinta sebanyak?
laA..nape skrg bwu tnye..
xpnh kire lak...
laen kali ckp r awl2..
ley gk kire..
hmm..doblas..lapanblas..doploblas..
chloroplast..osteoblast..eh..??nie da msok bio nih... hehe

11. Saya suka pada?
awak..!! haA..t`kjut..pdn muke..hehehe... tipoO je la...gelak ktawe..sakat owng...kuarge..kucen..
haA..yg latest...!!!kamben..hehe..shaye da de kamben spulo eko..=)

12. Kawan-kawan saya?
yg anggp shaye kwn...yg nk b`kwn..yg x nk wt kwn..
yg xtau die ngan shaye kwn ke x..yg tataw kwn tu hape..~bangang nye~
wargh3!!!

13. Pernah dikhianati?
mksd nye??? ntah la..tataw lak...
xtau la kot2 pnh..owng wt blkg2...
nape nk tau..ooOOo..nk betray shaye ye...jht!

14. Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
ckp leklok...soh die tjun gaung..klo xnk..amik kete kebal..lnggar je..
klo mnt bunyi letop2 nih..tembak je la..
kete kebal da ade...muehehe~kejam!

15.Siapakah yang mahu anda tag?
shume follwers..wt r/..mesyti hepi...
sape2 yg visit..!!! wt la...tp if xnk xpe...

blanje shaye mkn..hehehehe

weh kucen btine..!!da jwb tag awk daA..
so..ne present shaye..??!!

-done-


3 ekor kucen komen:

Nabilah Najmuddin said...

assalamualaikum...
thnx 4 following me back...
a'ah bdk hayat...
dlm kuliah slalu dok line 4th or 5th...
kalu awk rjin pusing2 blkg nmpk la...
awk slalu bce doa kn?nmpk la kdg2...
hmm salam ukhwah psahabatn...
nnt blik mtrk jgn wt2 x knal plak..huhu

Anonymous said...

eeee,,
kamben pnye kucen,,
akakaka,,daa kamben, kucen plak,,
cmner tuh haa??
shaye dgr!! piza~~~
hak3,,nnt kte g makan yer meow ;)

kucen2020 @ azam j said...

pelik2 la kucen btine nih..
jap kucen...
jap kamben..
ne satu nih..
miahaha(~.~)