BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

Saturday, January 9, 2010

wahahaha.. besh..!!!

satu ari yg amat besh...
pg td..
tto lmbt..
2.30 bwu reti padam...
sblm tu, wt assignment jap..
~fesbuk act...ngEe..~~
(~.^)
bgn pg...
rutin cm bese...
tetibe..
area 8.30 pg cmtue....

**krinGg2....**
tepon bunyik...

abah: ``salam...
muaz,, eh enset abah due2 tinggal la
ats meje..``

kucen: ``haA..yeke..``

abah: ``nnt nk kuar kol bpe..??``

kucen: ``tataw ag..area 10.30 kot..cz mmbe stil otw..``

abah: ``nnt tlg anta kt opis..jgn lmbt sgt..``

**aiseyh..tu yg maleh tu..
ayt yg `jgn lmbt sgt..``
abh cm tau2 je owng lom mndi..
hehe...

* * * * * *

pastu..
area 10.30 pg td..
gerak ke lumut..
nk gi pangkor..
hehe..
bwk mmbe jln..
santai kt tluk nipah..
bla3...

besh3!!
pastu..
jeng3..!!
dpt stu pezen besh..
dr owng yg besh...
krn sy mmg besh..
mnjadikan die juge besh..
*ape la ujung sume same...~~~
(-.~)"

mate ku..
blink3!!!

b`kilau2..
warh...
jam tgn...
fuiyoO...
masyeh2...

hehe..
sonok cgt2..
sbb nye..
xpnh ag pkai@ade jam tgn sndrik...

cz xbeli..
yela..
cmne nk bli..
owng tgk jam tu..
xlawa lak..
tgk owng laen pkai,,
``uih..lawa plak..``
da tu..cmne nk bli..
haha...
papepon..
jam nie..
sgt besh....
toce2 to u...~~~~

* * * * * *

lepak kt medan slere hj dato ishak jap..
nk bantai cendol..
hehe..
n then..
lek...
b`pisah ngan sume...

ku bawe moto..
smbil t`senyum..
tgk jam..

uit2..
bhaye..
pndu leklok..
haha....

0 ekor kucen komen: