BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

Monday, May 31, 2010

.: dlm hati ade acinus :. *hahaha..bkn dak sc,, xkn phm!!

sabtu
29hb mei 2010
lumut-kota setia-lumut

bedui,, mad,, mondok,, esan..
b`kmpung kt umah ku..
*maseh kengkwn..
mlm sampai tu..
da jln2 da..
ekspo..
marina wing..
pekena abc spesel..
baek punye tnggi mnggunung!!!
whitekittenemoticon


balek je umah..sume nk on9..
aku on pC..pndai2 kowng le..
pkul 3 kami tido..
esk bgn pg..
gi sapan..
aku ingt nk bg diowng pekena menu paling besh!!

ROTI TELUR NGN KARI IKAN PARI..!!!

skali da abes da ikan pari..diowng bgn lmbt..!!
grrrrr....!!!!
whitekittenemoticon

tp xpe,, pekena je roti ngn kari laen..
yg penting!!
aku yg bayar..!!!!!
whitekittenemoticon



n then gerak gi knduri kakak kwn kami..
kt kote setia..
lps ckit gulam rasul..!!
nie r antare jejaka paling hout!!
yg laen hampeh!!
whitekittenemoticon

hahahah!!!!






but..!!!

yg nie ag houtTttTT!!!!

ahahahhaha!!!!
whitekittenemoticon


n then gerak lek ke lumut.. nk mndi..panas gile kamben!!!
whitekittenemoticon



aku ngn mondok

aku jd fotografer





eh,, ade awek pnjt pntu gerbang lah..
cumey nye..
cm monyet..!! ahahaha
whitekittenemoticon


dats ol...n then kami gerak ke ipoh..
mkn2,, jijoi blnje..
n nginap umah mondok..!!
mekaseh utk mondok n fmily..!!!
n aku pon gerak lek ke lumut esk nye..!!

tu saje coretan kali ini..
bubuy ol..
~~miahahahah~~
whitekittenemoticon

0 ekor kucen komen: