BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

Wednesday, June 15, 2011

:: buka hatimu ::

on 14th of June 2011
aku tetibe terbukak utube,
saje nk dengar lagu menjerit2
tp yang aku paham ah,, 

haha,, cm lagu nano2...
*awan nano uh...


pastu test power kt  band ST 12,,
n few more..
tetibe..!
*secare x sengaje la mksudnye uh...

aku terperasan satu band..
"ARMADA BAND"
aku tertarik ah,, x sngke lak,,

dulu bapak ku navy..
*tau ke navy tu hape..??
bkn jename suar ke hape,,

tentera laut da..~  (-_0)"
armada band adalah nama baru bg
band KERTAS...
tau x..?? lagu "kekasih yg x d anggap"..
*ape yg die anggap,, aku pon tataw..hak3.!


oke,, back to this song,,
BUKA HATIMU..

hehe.. lirik die simple,, 
lagu die sedap..
xde yg unik,,
tp suare die,,
backup die sgt lah teruja aku dgr nye..

antara bait2 lagu uh,,
"buka hatimu,,,
bukalah sedikit untukku...
sehingga diriku,, bisa memilikimu...

betapa sakitnya,, 
betapa perihnya hidupku,,
selalu dirimu x menganggapku ada.."

haa,,simple je kan,, but try dgr,, 
mesti layan klo dgr kuat2,,
sumbat headphone besa gedabak uh,, dlm telinge,, 
hahahaha... 
masuk kali nie,, da dkt 50x kot haku dgr...

hehhe,,enjoy la lagu nie,,
belajar menghargai..
belajar lah pape pon yg kowng dpt.. aku bg je,, hehhe

::BUKA HATIMU - Armada Band::

dan secare otomatik ngn sedikit manual,,
lagu nie,, jd lagu blog haku,, 
*aini cenho,, ko kondem skali lagik lagu blog aku,, 
aku bako bidor..!

4 ekor kucen komen:

ninie said...

azam ngong2 ;D yea2.memang...kakakka

kucen2020 @ azam j said...

kau mmg nk kne bunuh ngn kucen luv bite kn..??

reynny said...

besh! sgt relaxing~~ :)but tbe2 ad bny gitar ka?bass kah? bsing lak..

kucen2020 @ azam j said...

xsure,, tp mmg instrument cmtue,, eh emster,, try 2 put urself as da gurl in da video,, n imagine da boy is really meant 2b ur partner,, but u wont approve it..hmm,, nice huh..??