BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

Tuesday, June 7, 2011

.: Nur Farini binti Anuar :.

salam...
berita terkini..
seekor emster *x dketahui jantina
telah d bela oleh seorang makhluk pulau yg sudah terbalik...
*balik pulau, penang..hahaha

* * * * * * * * * *
hahahaha.. suke aku kene kn kau...
*suke3..!!!

entry kali nie,, merujuk kpd mmbe ku...
tuan besar emster..
name die,, spt d ats..

nie aku cite serbe sdikit psl die..
klo mcm die,, die knl aku kt matrik..
aku plak,, sumpah x knl die time mtrik dlu although satu hall,,

sbb aku ensem,, chumel,, gaye,, mutu,, keunggulan..
wt hape nk pomot2 diri kt owng,,
bia lah owng pomot kite,,
hahahahahha...! aku suke..aku suke..!!

farini nie,, die baek,,
*aku tak gtw aku jujur okeh,, so,, phm2 udah la..
ramah *x tentu hale....
suke eksesais *secare tetibe lak tu,,sedar2 da bgerak2 bdn die..
die tidak lah jahat..tp sgt2 jahat..!!!

dan die juge suke sgt tidoq..!!
*haram kuat tidoq sungguh..dlm hall,,
bjangkit kt kwn sowng lagi lak tu,,
seb aku baek sbb walo duk dekat depa..
aku kebal,, antibody kuat,, tu tak jangkit ngn depa.. haahahaha

budak nie happening + memeningkan kdg2..
die gojes..merujuk kpd fabrik kaen shj,, tade kne ngena ngn tuan punye kain bju..
sgt lawa... merujuk kpd beg pink die semate-mate.. masih bukan lagi die.. sbb aku suke cik pink..ngeE..~

die adalah owng yg mem`bang2 BOOM` aku dlm exm hall...
cam entry keterujaan aku yg da publish sblom ini..

hah,, die nie lah makhluk kasar uh..!
*brutal x minah nie...! hahaha

serius,, mrujuk kpd kadar kematangn dan kebolehan jaga diri..
aku rse,, die adek aku la..
klo aku jd adek die,, mmg x bpe nk slmt ah..!
*selamat tu selamat,, tp xbrape..~ T_T

aku suke klo mnde2 x formal sgt ngn die..
sbb die x senang naek angin..

aku je salu naek angin,,laen aku ckp@pesan@suruh,,,
laen mnde yg d buat..!!!

and..siyesli aku gtw...
die merupakan makhluk bermusim...

kdg2 die suke..
kdg2 die membuat aku saket pale
tu sume kdg2.. tp ape yg selalu adalah..
seperti gelaran aku pdnye..

"mesin menari automatik"
*ta masuk doposen lg,,da menari suda..!

hahaha..oit,, farini.. kau suke x entri aku psl ko..
tahniah kt mak ayh kau tau,, sbb name yg diowng bg * nur farini*
da terpilih dlm siaran langsung aku kali nie.. bhahahahahha!!!

so,, for da last stuff.. i`ll end up with few pics of her..


farini yg kiri,,yg kanan aini cenho..~
aku partner menari ngn die dulu..time koko
*aku pon tataw sape santau aku supaye masuk menari..
die nie aku rase..!!
sewaktu kes penceraian die ngn sape ntah..
yg aku pasti,, die suke maen cerai2 nie..
lihatlah senyuman die yg x mnawan mne pon..
ternyate die gumbire~
cik emster kt cameron highlands ye...
bkn CAMEROON..
tu tmpt owng2 itam m samuel ETOo..
once again...
2 eko ikan buntal..
ape yg pasti.,, farini da demok.!!
sgt2 demok..
dan pasti akan demok lagi..!!!

**raye nie,, ko pkai bju azam da la.. kompem muat..miahahaha!!


2 ekor kucen komen:

reynny said...

cipanzi btl mamat ni....:P

kucen2020 @ azam j said...

wink3,,~ cipanzi,, *konpius jap,, aku panda ke cipanzi..?? pening =.=" hahaha